יוצב במקום העשירי: זה המועמד החדש של עוצמה יהודית

נתי קאליש No Comments on יוצב במקום העשירי: זה המועמד החדש של עוצמה יהודית

מפלגת עוצמה יהודית מודיעה על צירופו של תא"ל במיל' צביקה פוגל לשורותיה, והוא יוצב במקום העשירי של הרשימה המשותפת עם הציונות הדתית | בן גביר ברך על הצטרפותו: "הוא לוחם אמיתי, חדור בשליחות ובעל ניסיון ביטחוני רב, הוא נכס עצום לעם ישראל ולעוצמה יהודית"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תא"ל במילואים צביקה פוגל, חבר בפורום הביטחוניסטים ותושב משמר הירדן, מצטרף היום למפלגת עוצמה יהודית, ובמפלגה אומרים שהוא יהווה "חיזוק משמעותי של מפלגת עוצמה יהודית ולרשימה המאוחדת של הציונות הדתית ועוצמה יהודית".

פוגל, ידוע בדעותיו הנחושות להביא להכרעה בעזה, מול חיזבאללה ולהשגת הכרעה ברורה של ארגוני הטרור. תא"ל (במילואים) פוגל, יוצב ברשימה לכנסת, במקום החמישי בעוצמה יהודית – המקום העשירי ברשימה המאוחדת.

פוגל (65), נשוי + 3 וסב לארבע, תושב משמר הירדן (אצבע הגליל), לשעבר תושב הנגב. כיהן כראש מטה פיקוד דרום, ומפקד מרכז האש של פיקוד דרום במהלך "עופרת יצוקה" ו"עמוד ענן". כותב בימים אלה הצעת מחקר לדוקטורט, ומהיום, כאמור, מועמד מספר 5 ברשימת עוצמה יהודית לכנסת, שיוצב כאמור במקום העשירי ברשימה המאוחדת.

תא"ל צביקה פוגל

תא"ל (מילואים) פוגל פיקד בעברו על חטיבת האש המדויקת "קלע דוד" ועוד, ופרש משרותו הצבאי בשנת 2003. הוא בעל תואר שני בהתנהגות ארגונית, לשעבר חבר מועצת עיריית באר שבע וראש המועצה הממונה בטובא-זנגריה. יועץ ארגוני לרשויות שונות וארגונים שונים ומנהל מכללה למקצועות הייטק.

פוגל הוא יליד באר שבע, ולמד בתיכון בית ירח. התגייס לקורס טיס ב-1975 ולאחר שנשר ממנו עבר לחיל התותחנים בו שירת כקצין. לאחר שהשתחרר פנה ללימודי משפטים, אך חזר לשירות קבע ב-1981.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בירך על הצטרפות פוגל ואמר: "צביקה לחם כל חייו למען המדינה וכעת ילחם למען עם ישראל בכנסת, פטריוט ישראלי. הוא לוחם אמיתי, חדור בשליחות ובעל ניסיון ביטחוני רב, הוא נכס עצום לעם ישראל ולעוצמה יהודית".

בן גביר הוסיף: "עקבתי אחרי פוגל במהלך כל השנים האחרונות, עמדותיו להכריע את הטרור בצפון ובדרום ולהחיל ריבונות ומשילות על כל חלקי מדינת ישראל תואמים את המצע האידיאולוגי של עוצמה יהודית והתפיסה שלנו שהגיע הזמן להיות בעלי הבית על המדינה. אני מאחל לצביקה הצלחה רבה ועשיה פורה למען עמנו ומדינתנו".

איתמר בן גביר

פלאש 90

צביקה פוגל: "בארץ ישראל קם העם היהודי, ואני אעשה כל שנדרש שהוא יישאר שם חזק וללא עוררין. זכות גדולה בשבילי להיות שליח למען הציבור מטעם מפלגת עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר. עוצמה יהודית משקפת את עמדותיי הציבוריות והפוליטיות ובעזרת השם, נשפיע ביחד מבפנים בכנסת הבאה".

 



0 תגובות